Spilo

פרסום באינטרנט

קידום אתרים
  • קידום אתרים, אופטימיזציה
  • בחירת מילות מפתח
  • קידום אתרים בגוגל
  • בחירת דומיין
  • בניית אתרים
  • בניית קישורים
  • בניית תוכן
  • מה לא לעשות בקידום
  • פרסום באינטרנט
  • שיווק באינטרנט
  • דרושים
  • שימושון
  • צור קשר

     

    פרסום באינטרנט

     

    בעידן הטכנולוגיה המתפתחת - פרסום באינטרנט הפך לכלי מרכזי ואף החשוב ביותר בתמהיל פרסומי. כוחו של אינטרנט הולך וגובר, יותר ויותר אנשים מקדישים שעות רבות לגלישה באינטרנט על חשבון צפייה בטלוויזיה, קריאת ספרים, עיתונים ושבועונים. מפרסמים ומשווקים אינם יכולים להתעלם יותר מקיום פרסום באינטרנט ולהסתפק בפרסום קלאסי (טלוויזיה, רדיו, עיתונות ושלטי חוצות).

     

    פרסום באינטרנט הולך ותופס תאוצה, לא רק בגלל הפופולאריות של האינטרנט אלא גם בגלל האפשרות של המפרסמים לבחון כל הזמן את האפקטיביות של הפרסום. אפשרות למדידת התוצאות ווניתוחן היא זו שמאפשרת להגיע  לקהל יותר ממוקד ויותר מפולח וחוסכת כסף רב למפרסם. פירסום במנועי חיפוש תופס את הלקוח הפוטנציאלי בדיוק בזמן שהוא מתעניין במוצר רלוונטי.

     

     

     

    בניית מסע פרסום באינטרנט

     

    תהליך בניית מסע פרסום באינטרנט, הינו החשוב ביותר וקריטי ביותר לקאת הצלחת הקמפיין. תכנון נכון ויעיל יביא לתוצאות מיידיות וימנע ביזבוז כספים מיותרת. תכנון מסע פרסום באינטרנט כוללת מספר שלבים: הגדרת מטרות ויעדים אותם רוצים להשיג בתום הקמפיין (הגדלת טראפיק באתר, הגדלת מכירות וכו’), הגדרת תקציבים  (משאבים המוקצים לצורכי פרסום), בחירת קהל יעד אליו יופנה הקמפיין (פילוח הקהל ניתן לעשות על בסיס מספר פאראמטרים, כגון: גיל, מין, מיקום, שפה וכו’), בחירת מסר אותו רוצים להעביר (מוצר משופר, מוצר חדש, שירות נוסף וכו’), בחירת מדיה בו יופיע המסר שנבחר להעביר (פורטלים גדולים, אתרי נישה קטנים, מנועי חיפוש וכד’), בחירת הקריאטייב למסר אותו רוצים להעביר (את המסר שבחרנו ניתן לעטוף בקריאטיב המורכב ממסר מילולי טקסטואלי ומסר ויזואלי/צורת הצגת המסר). בסופו של דבר בניית מסע פרסום באינטרנט מאופיין בבחינה ומעקב שוטף אחרי תוצאות הקמפיין. בעזרת הנתונים הנאספים בשלב אחרון של תכנון מסע פרסום  יהיה אפשר לבצע התאמה ואופטימיזציה של מסע הפרסום, במטרה לשפר את תוצאות המסע.

     

     

     

    פרסום בגוגל

     

    פרסום בגוגל מציע אפשרות פרסום בתשלום לפי קליק (ppc - pay per click) באמצעות שירות גוגל אדוורדס (Google adwords). עקרון פרסום בגוגל – תשלום עבור תוצאות בלבד. הרעיון הוא פשוט קל, מפרסמים מודעה, אלפי גולשים נחשפים למודעה והמפרסם משלם על הקלקות בלבד, כך שהמפרסם נהנה מהחזר מלא עבור ההשקעה.

     

    מודעות במסגרת פרסום בגוגל אדוורדס יכולות להופיע בשלושה סוגי מקומות: 1. פרסום בגוגל  - מודעות אלו מופיעות במסגרת דפי תוצאות החיפוש הרגילים של גוגל. הן מופיעות מעל או לצד התוצאות הרגילות, מעליהם מופיע כותרת "קישורים ממומנים". 2. פרסום ברשת החיפוש של גוגל -  תוצאות חיפוש לאתרים נוספים .3. פרסום ברשת התוכן של גוגל - שירות זה נקרא גוגל אדסנס Google adsense.