Spilo

בניית תוכן

קידום אתרים
  • קידום אתרים, אופטימיזציה
  • בחירת מילות מפתח
  • קידום אתרים בגוגל
  • בחירת דומיין
  • בניית אתרים
  • בניית קישורים
  • בניית תוכן
  • מה לא לעשות בקידום
  • פרסום באינטרנט
  • שיווק באינטרנט
  • דרושים
  • שימושון
  • צור קשר

     

    בניית תוכן לקדיום אתרים

     

    מנועי החיפוש ברשת מחפשים תוכן איכותי ורלוונטי - לכן בניית תוכן הינה עבודה חשובה ביותר בקידום האתר. מנועי חיפוש הם הצומת המרכזית ברשת האינטרנט ודרכם עוברת מרבית תעבורת הגולשים ברשת. באמצעות מנועי החיפוש הגולשים מגיעים אל דפי האינטרנט הרלוונטיים ביותר, חוסכים בזמן יקר אשר היה יכול להתבזבז על חיפוש מיותר, על כן בניית תוכן איכותי ורלוונטי הינו גורם קריטי במטרה להופיע במקומות הגבוהים במנועי החיפוש.

     

    מנועי החיפוש אוהבים תוכן והרבה תוכן. כל בעל אתר המעוניין לבצע קידום אתרים בתוצאות מנועי החיפוש חייב לבצע בניית תוכן איכותי, שימושי, מעניין והכי חשוב – אטרקטיבי. מנועי החיפוש בודקים כמה זמן נשארים גולשים באתר או בדף מסויים - פאראמטר חשוב בעת בניית אתרים. ככל שגולשים ימצאו כי האתר שלכם מעניין יותר כך הם ישארו יותר באתר. בעיני מנועי חיפוש אתר בעל תוכן טוב הוא - אתר שיש בו יותר דפי מידע, המכילים יותר תוכן ייחודי  והוא ברור וממוקד.

     

     

     

    בנייה, היררכייה וניהול תוכן

     

    בניה


    שילוב בין תוכן אמיתי ומועיל לגולש, מילות מפתח בתוך הטקסט – קריטים בשלב בנייה נכונה של התכנים. טקטסים צריכים להכיל כמות מדויקת של מילות מפתח הפזורות לכל אורך הטקסט, יש לוודא כי הן קיימות גם בסוף הדף. עם זאת, הימצאות מילות המפתח בראש הדף היא החשובה ביותר. מעבר למילות מפתח טקסטים וניהול תוכן  צריכים להיכתב לפי כללים מוגדרים ובאורך קבוע מראש.

     

    היררכייה


    תוכן האתר מומלץ לבנות במבנה היררכייה שמכתיב את מבנה האתר. כלומר את הנושאים הגדולים ביותר ממקמים בדף הבית, נושאים ברמת חשיבות פחותה בדפים הראשיים של האתר, ואת הנושאים השוליים יותר בדפים שמקושרים אליהם. חשוב מאוד להימנע מיצירת היררכייה בה יותר מדי רמות של נושאים.

    דוגמא לשלוש רמות:
    חדשות -> חדשות כלכלה  -> חדשות כלכלה : בורסה מתאוששת

     

     

    ניהול תוכן

     

    מומלץ לעבור ולעדכן את תכני הדפים הקיימים מידי פעם, גם אם זה עידכונים קלים - בקיצור ניהול תוכן. זאת על מנת להראות למנועי חיפוש שהפים אלה הם דפים מתעדכנים ו"נושמים".  מנועי חיפוש נוטים לבקר יותר באתרים בהם  התוכן מתעדכן בצורה שוטפת. לכן חשוה להוסיף כל כמה ימים עמוד של מידע באתר .

     

     

     

    אופטימיזציית דפי תוכן

     

    פיזור מילת מפתח בתוכן הדף משפיעה על מדדים הבאים:

     

    1. צפיפות מילות מפתח - Density

    מילות המפתח מופיעות במסגרת התוכן בצפיפות המאפשרת למנועי החיפוש לזהות את הדפים כרלוונטיים, אולם מונעת מהם לחשוד כי מדובר בדחיסת יתר של מילות מפתח. ככל שהתוכן ארוך יותר, כך תוכל מילת המפתח להופיע פעמים רבות יותר. נהוג לחשוב כי עד 10 חזרות על מילת המפתח על כל 100 מילים בדף - היא המיטבית .  צפיפות גבוהה מדי עלולה להפעיל מסנן זבל (Spam Filter) ועלו לגרום לדחיקת הדף מטה בתוצאות החיפוש.

     

    2. סמיכות וסדר

    במידה ומדובר במילות מפתח שהן יותר ממילה אחת, אז יש חשיבות רבה להופעתם בסמוכות זו לזו עד כמה שניתן, ושיופיעו בסדר הנכון.

     

    3. הבלטת מילות מפתח

    מילות המפתח צריכות להופיע בדפי הרשת  במיקומים המאפשרים למנועי החיפוש לזהות אותם כרלוונטיים. כותרת הדף, הכותרות העליונות והשורות הראשונות של הדף נחשבות לעתים קרובות למיקומים הבולטים ביותר.

     

     

     

    כפילות תוכן

     

    ישנם מיקרים בהם גוגל מזהה שני דפים עם אותו התוכן - כפילות תוכן , או ששני אתרים בעלי אותו תוכן ,אז  הוא יבחר להציג את האתרים בצורה ראנדומלית.  הבעיה העיקרית היא שלבעל האתר אין שליטה על כך.

    גוגל מצליח לזהות כפילויות ברמות שונות והאלגוריתמים שמשתתפים בתהליך מסובכים מאוד.

     

    דוגמאות לתוכן כפול

     

    שני אתרים בעלי שם דומיין שונה, תכנים זהים

     

    יצירת עותקים רבים של דפים באותו אתר

     

    העתקת תכנים מאתרים אחרים

     

    לסיכום ! מצב של כפילות תוכן הוא מצב לא  טוב, וכדאי  להימנע ממנו.  בשורה התחתונה, תוכן רענן ומקורי יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר.