Spilo

שיווק באינטרנט

קידום אתרים
  • קידום אתרים, אופטימיזציה
  • בחירת מילות מפתח
  • קידום אתרים בגוגל
  • בחירת דומיין
  • בניית אתרים
  • בניית קישורים
  • בניית תוכן
  • מה לא לעשות בקידום
  • פרסום באינטרנט
  • שיווק באינטרנט
  • דרושים
  • שימושון
  • צור קשר

     

    שיווק באינטרנט

     

    שיווק באינטרט מאפשר הבאת לקוחות אל העסק. לראשונה, קיימת פלטפורמה שיווקית בה הכל מדיד וניתן לבדוק את תוצאותיו של כל מהלך ומהלך. עלויות של שיווק באינטרנט הן עדיין נמוכות מאוד באופן יחסי, ולכן הדבר מאפשר שיווק אפקטיבי במינימום עלויות ומקסימום תועלת. שיווק נכון אף גורם למבקרים באתר לבצע פעולות ייחודיות בהם מעוניינים. שיווק באינטרנט מלווה בניתוח תוצאות וסטטיסטיקות שונות שמאפשרים שיפור מתמיד של מאמצי השיווק  וכמובן בסופו של דבר להחזר על השקעה ROI הגבוה ביותר.

     

    פעילויות שיווק באינטרנט כוללים: רישום לאינדקסים מובילים, פרסום באתרי נישה, קידום אתר בתוצאות החיפוש של גוגל בביטויים אסטרטגיים, בניית קמפיין פרסום אפקטיבי במערכת ה - Google Adwords וכו’.

     

     

    הבאת לקוחות אל האתר והשארתם באתר

     

    משימת הבאת לקוחות פוטנציאלים אל האתר - כרוכה באיתור מקומות עיקריים והנכונים למיקום המסר הפרסומי ואת הדרך להעברת המסר.

    במשימה זו חשוב לקחת בחשבון  כי כמות הקשב של הגולש הממוצע קטנה מאד, לכן ביצוע המשימה על הצד הטוב ביותר דורש מחשבה לגבי מגוון דרכים למשיכת תשומת ליבו של הגולש.

     

    משימה הבאה לאחר הבאת גולש אל האתר - לדאוג כי הגולשים שהגיעו אל האתר גם ישארו בו , ואף יבצעו את הפעילות הייחודית , כגון: הרשמה, מכירה וכו’. בתהליך זה לשימושיות האתר ובמסרים המועברים אל הלקוחות חשיבות מרובה. שילוב של המסר הפרסומי במסגרת התכנים הינו אחד הכלים החשובים בתחום זה .

     

     

     

    בניית אתרי אינטרנט שיווקים

     

    בניית אתרי אינטרנט שיווקים הינו תהליך אשר לו התחלה, אמצע ובחלק מהאתרים סוף או המשך. ישנם מגוון רב של אתרי אינטרנט אותם ניתן להקים ולייצר. בניית אתרי אינטרנט שיווקים לעסק צרכים ודרישות משלו אשר צריכים לבוא לידי ביטוי באתר. לכן בשלב החלטת הקמת אינטרנט ישנה חשיבות עליונה להגדרת הצרכים של האתר .

     

    לאחר הקמת האתר יש לעדכן את התוכן בצורה קבועה, להוסיף לו פונקציונאליות בהתאם לדרישות המשתנות של העסק, לקדם אותו במנועי החיפוש, לאחסן אותו על שרת אינטרנט מתאים אשר יאפשר למספר רב של גולשים לגלוש ולקבל זמן תגובה (מהיר) שלא יבריח אותם, כמובן לפרסם את האתר, ולשדרג אותו בצורה מתמדת. 


    נפחי תחרות בכל תחום ותחום יוצרים כללים וסטנדרים לבניית אתרי אינטרנט. אתרים אשר אינם עומדים בסטנדרטים אלו ימצאו את עצמם "דורכים במקום" ולא יממשו את הפוטנציאל לשיווק באינטרנט.

      

     

     

    שיווק במנועי חיפוש וקידום בתוצאות חיפוש אורגניות  - SEO

     

    מנועי חיפוש רבים ובראשם מנוע חיפוש Google  -הינו  כלי שיווק באינטרנט שהוכיח את יעילותו, הוא איפשר פנייה לקהל יעד שמראש וביוזמתו מחפש מידע על השירות או המוצר המשווק. מנועי חיפוש רבים גרמו לאלפי בעלי האתרים להגדיל את הטראפיק. הדבר גרם לאלפי בעלי עסקים ואתרים להתחרות על הזכות להופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בביטויים פופולאריים.

     

    ככל שהמודעות לאפשרויות החיפוש ברשת גדלה, כך יותר ויותר גולשים מחפשים ב – Google מידע על מוצרים ושירותים שונים. נוכחות בתוצאות החיפוש הראשונות במנועי החיפוש – הפכה להכרחית לקידום העסק. איך עושים את זה? באמצעות קידום אתרים, אשר יאפשר להגיע אל מיליוני לקוחות פוטנציאלים ויאפשר הגדלת היקף המכירות.

     

     

     

    שיווק באינטרנט - רשתות חברתיות, בלוגים ופורומים

     

    בתקופה אחרונה מסתמנת מגמת התפתחות בתחום המדיה החברתית/רשתות חברתיות. מהי רשת חברתית באינטרנט? מה המטרות של אתר המגדיר את עצמו כאתר רשת חברתית?  אתר רשת חברתית - הינו אתר המאפשר לגולש להיות חלק ממרכיבי תכניו. רשתות חברתיות התקיימו עוד לפני המצאת המחשב. בני אדם שאפו לחבור אחד עם השני על בסיס תחומי עניין, אמונות, ואינטרסים משותפים. כך נוצרו הכתות, המפלגות הפוליטיות והאיגודים המקצועיים הראשונים. וכמובן, משפחות וחברויות. האינטרנט הפך את הכל להרבה יותר נגיש וקל.  קיימות פלטפורמות שונות בהן ניתן לעשות שימוש לצרכים אלו, רשתות בלוגים, רשתות חברתיות ועסקיות, פורומים בתחומים רלוונטיים ועוד.

     

     

    שיווק ויראלי באינטרנט

     

    אחת הטכניקות האדירות של שיווק באינטרנט - הינו שיווק ויאראלי.  במילים אחרות – זהו סוג של פרסום שאינו מבוסס על רכישת שטחי מדיה, אלא הפקת תוכן מעניין, כך שגולשים ירצו להפיץ את אותו תוכן מרצונם החופשי ברשת חבריהם,  פורומים ואתרי שיתוף וידאו או שיתוף קבצים. התוכן הויראלי יכול להיות : סרט וידאו, אלמנט גראפי מיוחד, טקסט או כל דבר אחר שניתן להפיץ באמצעות האינטרנט ובתוכו ישולבו המסרים השיווקיים של העסק.