Spilo

בחירת מילות מפתח

קידום אתרים
  • קידום אתרים, אופטימיזציה
  • בחירת מילות מפתח
  • קידום אתרים בגוגל
  • בחירת דומיין
  • בניית אתרים
  • בניית קישורים
  • בניית תוכן
  • מה לא לעשות בקידום
  • פרסום באינטרנט
  • שיווק באינטרנט
  • דרושים
  • שימושון
  • צור קשר

     

    בחירת מילות מפתח  

     

    מהן מילות מפתח ?

     

    מילות מפתח -  אלו מילים, צירופי מילים, ביטויים שבהם משתמשים הגולשים כדי לחפש אתר בתחום רלוונטי באמצעות מנוע חיפוש. בחירת מילות מפתח הלא נכונים אומנם יכול להביא לדירוג טוב עבור מילות המפתח שבהן האתר מתמקד אך הן יכולות להביא לקוחות לא רלוונטיים שלא מעוניינים במה שיש לאתר להציע. לכן בחירת מילות המפתח הינו תהליך קירטי בשלבי קידום אתרים. מילות מפתח צריכות להיות כאלה שגולשים משתמשים בהן בתדירות גבוהה והן תואמות את מה שמציע האתר. לצורך כך שלב ראשון בקידום אתרים בגוגל - שלב  מחקר ובחירת מילות מפתח. התאמה גבוהה בין מילות מפתח באתר לבין המילים שלקוחות משתמשים בהם מביאה לתוצאה של משיכת לקוחות רבים.

     

     

    מחקר בחירת מילות מפתח

     

    בשלב זה חשוב למצוא מספר מילות מפתח גדול ככל האפשר, אשר קשורות לאתר ולגולשי האתר. כדאי גם שיהיה מידע על כמות החיפושים שנעשים עבור כל אחת ממילות המפתח במנועי החיפוש. מספר החיפושים גדול יותר מגדיל את הסיכוי שלקוחות ישתמשו במילות מפתח אלו על מנת למצוא אתר דומה. מילות מפתח אלה צריכות להיות ממוקדות לתחום פעילות האתר, בכל הנושאים העיקריים בהם עוסק האתר.

    אתר שיכול לשמש לצורכי בחירת מילות מפתח - הינו אתר כלי מילות חיפוש של גוגל.

     

     

     

     

    קריטריונים בבחירת מילות מפתח

     

    - רלוונטיות של מילות מפתח - יש לבחור ביטויים הקשורים באופן ישיר במה שמוצע באתר.

    - פופולריות של מילות מפתח - יש לבחון עד כמה הגולשים משתמשים באותם מילות מפתח על מנת  להגיע לאתר.

    - תחרותיות של מילות מפתח - ככל שמספר המתחרים קטן, יש סיכוי טוב יותר למיקום גבוה בתוצאות החיפוש.

     

    חשוב לקחת בחשבון את כל הקריטריונים בבחירת מילות מפתח, שכן זהו שלב קריטי וחשוב בזמן קידום אתר. בסופו של דבר קידום האתר מוצלח מאופיין בהבאת גולשים איכותיים לאתר.

     

     

    כלים לבחירת מילות  תמפתח

     

    - גוגל  - שימוש בשירות  כלי מפתח של Google Adwords - כלי זה מספק רעיונות והצעות שונות למילות מפתח. טיפ נוסף לבחירת מילות מפתח הינו פרסום בגוגל עם מכלול רחב של מילות מפתח.  לאחר תקופה מסויימת של פרסום, דוחות סטטיסטיים יספקו מידע לגבי מילות מפתח כדאיות ביותר בתחום

     

    - נתונים של האתר -  בעזרת ניתוח סטטיסטיקות האתר, אפשר לבדוק מהם מילות מפתח דרכן הגיעו רוב הגולשים לאתר.

     

    - מתחרים -  ע"י הצצה לאתרים של מתחרים ולאתרים העוסקים בתחום ניתן ללמוד אודות מילות מפתח שהם משתמשים .

     

     

    קידום אתרים אחרי בחירת  מילות מפתח:

     

    שלב הבא בתהליך קידום אתרים אחרי בחירת מילות מפתח הוא פיזור המילים שבחרנו ברחבי האתר. 

    חשוב לזכור כי פיזור  מילות המפתח  בצורה מוגזמת יכול להזיק לתהליך קידום אתרים. הדרך הטובה ביותר היא קודם כל לכתוב את תוכן העמוד ורק אז להוסיף את מילות המפתח לתוכן, מבלי לפגוע באיכות התוכן.  ככל שהתוכן ארוך יותר, כך יוכלו  מילות מפתח להופיע פעמים רבות יותר.

     

     

     

    ואריאציות של מילות מפתח

     

    קיימים שלושה סוגי ואריאציות של מילות מפתח:


    •  נגזרות של המילה והטיות שונות שלה.  

     

    •  מילים נרדפות

     

    • מונחים מקושרים