Spilo

מה לא לעשות בקידום

קידום אתרים
  • קידום אתרים, אופטימיזציה
  • בחירת מילות מפתח
  • קידום אתרים בגוגל
  • בחירת דומיין
  • בניית אתרים
  • בניית קישורים
  • בניית תוכן
  • מה לא לעשות בקידום
  • פרסום באינטרנט
  • שיווק באינטרנט
  • דרושים
  • שימושון
  • צור קשר

     

    מה לא לעשות בעת קידום אתרים

     

    קידום אתרים הינו תחום הכולל בתוכו עולם שלם ומלואו. בעזרת חומר באינטרנט יכול היום כל בעל אתר לנסות את כוחו בקידום האתר. יחד עם זאת ישנם גם דרכים עקלקלות, קצרות ולא ממש ישירות לקראת הקידום אתרים. רבים מהטעויות המתבצעות הינם משום מידע מוטעה באינטרנט, חוסר ניסיון ופיתוי להצלחות קטנות של אחרים, המתבררות כהצלחות של זמן קצר ומוגבל. מקרים אלה מזוהים במוקדם או במאוחר ע"י רובוטים של גוגל ואתרים אלה נזרקים לדפים נידחים או אפילו נפסלים ולא מוצגים בתוצאות חיפוש.

     

    הימנעות מהדברים אלה מקלה על מנוע החיפוש של GOOGLE באינדוקס האתר. 

     

     

    בחירת מילות מפתח שגויות

     

    בחירת מילות מפתח שגויות  - הינה הטעות הכי גדולה בקידום אתר. בחירת מילות מפתח שגויות יכולה לגרום לכך שאף אחד מהגולשים לא מחפשים את הביטוי או מספר מועט של גולשים מחפשים את הביטוי הנבחר והמקודם, לכן המסקנה שכל מה שנעשה עד כה בקידום היתה עבודה מבוזבזת ומיותרת.

    על מנת לבחור מילות חיפוש מרכזיות יש לעשות בדיקה מקיפה ומקצועית של מילות מפתח באותו תחום פעילות. הכלי הטוב ביותר שקיים כיום הינו כלי מילות חיפוש של גוגל. כמו כן חשוב לפסול מילות חיפוש לא רלוונטיות (שליליות), בשביל למנוע מהגולשים להיכנס לאתר ולצאת מיידית מאוכזבים כיוון שזה לא מה שהם חיפשו.

     

     

    טקסט מוסתר באתר  

     

    טקסט מוסתר באתר בעזרת צבע פונט זהה לרקע - הינו דבר חמור מאוד מבחינת גוגל. הוספת טקטסים מזעריים שאי אפשר לראות אותם, גוגל דואגים להזהיר ואפילו להעניש על כך. גם אם ישנם אתרים שמצליחים להתחמק מרובוטים של גוגל בשלב זה או אחר, במוקדם או במאוחר הם יצליחו לעלות על זה. מעבר לכך גוגל הקימו "מרכז הלשנות" אליהם מפנים דיווחים על כל מיני טכניקות לא הוגנות ופסולות מבחינת גוגל.

     


    דף לגולשים ודף לגוגל

      

    טכניקה של דף לגולשים ודף לגוגל מכוונת להציג אתר שונה לחלוטין לגוגל ולגולש. גוגל ומנועי החיפוש גילו דרכים באלגוריטם שלהם  לזהות זאת, לכן אתרים שישתמשו בשיטה זו  מסתכנים במחיקה מהאינדקס.

     

     

     

    הפצת מילות מפתח

     

    הפצת מילות מפתח חוזרת שוב ושוב באתר בכמות שאינה סבירה. הדרך לזהות כמות מילות מפתח שאינה סבירה - הינה קריאת טקסט. במידה והטקסט נראה לא ברור ומסורבל חשוב להתחיל בקיצוץ המילים.

     

     

    תוכן משוכפל

     

    מנועי חיפוש מציגים מידע  ותוכן רלוונטי לשאילתת חיפוש הגולש. שימוש בתוכן משוכפל מאתרים שונים והצגתם נוגדת את עקרונות מנועי חיפוש - הם לא מעוניינים להציג לגולש את אותו תוכן. לכן במקרים בהם מנועי חיפוש מזהים כי יש תוכן משוכפל ומועתק הם דואגים לשים את אותו תוכן באפשרות "לחזור על החיפוש עם התוצאות שהוסרו". במידה ונמצא תוכן מועתק  סביר להניח שהדף ימחק מהאינקדס ויכנס לתוצאות שהוסרו, במידה שחלק גדול מהאתר הינו משוכפל אז דירוג האתר ירד בצורה משמעותית.