Spilo

קידום אתרים, אופטימיזציה

קידום אתרים
  • קידום אתרים, אופטימיזציה
  • בחירת מילות מפתח
  • קידום אתרים בגוגל
  • בחירת דומיין
  • בניית אתרים
  • בניית קישורים
  • בניית תוכן
  • מה לא לעשות בקידום
  • פרסום באינטרנט
  • שיווק באינטרנט
  • דרושים
  • שימושון
  • צור קשר

     

    קידום אתרים ואופטימיזציה

     

    מהי אופטימיזציה?

     

    אופטימיזציה היא קידום אתר האינטרנט לראש רשימת החיפוש 


    כיום  בעידן האינטרנט חשוב מאוד למקם את האתר במנועי החיפוש לפחות בעשירייה הראשונה. העלאת האתר בראש תוצאות החיפוש נקראת: אופטימיזציה לאתר אינטרנט. ישנם מחקרים אשר מראים כי 90% מהגולשים משתמשים במנועי החיפוש על מנת למצוא את מבוקשם. לכן חשוב ואף הכרחי להיות בראש תוצאות החיפוש במנועי חיפוש!  בישראל מעל 91% של חיפושים נעשים דרך מנוע חיפוש  גוגל, לכן בראש וראשונה יש להתמקד בקידום אתרים בגוגל.

     

    אופטימיזציה היא קידום האתר לראש רשימת החיפוש. לדוגמא: כאשר גולש רוצה לרכוש מצלמה, הוא יקיש בגוגל מילת החיפוש מצלמה. אם האתר יופיע בראש תוצאות החיפוש סביר להניח שהגולש יקליק על האתר. לגבי רכישת מצלמה מהאתר?.... זה כבר תלוי ברצינות האתר וביכולות המכירה והשיווק של האתר .

     

    לסיכום, המטרה של קידום אתרים היא שכשגולש יחפש בגוגל את אחד ממילות מפתח העיקריות, הוא יראה תוצאות חיפוש מן האתר המקודם במקומות הראשונים של מנוע חיפוש. כתוצאה מכך גם יגיע לאתר  ויתכן שגם יקנה את המוצר. כך קידום אתרים בסופו של דבר תורם להכנסות רבות יותר, ולכן חברות רבות מתחילות להבין את חשיבותו של הקידום לאתרם.


     

     

    מהו תהליך האופטימיזציה - SEO ?

     

    תהליך האופטימיזציה זהו תהליך בו מתבצעים מגוון שינויים באתר על מנת לשפר את מיקומו בתוצאות חיפוש במנועי החיפוש.

    השינוים האלה יגרמו לאתר להראות  בנוי בצורה נכונה עבור מנועי החיפוש. למנועי חיפוש יש מספר רב של קריטריונים לדירוג איכות אתרים. קריטריונים אלה קובעים את מיקום האתר במנועי חיפוש. כך כשמנוע החיפוש יסרוק את האתר,הוא "יבין" כי האתר בנוי בצורה טובה יותר מהמתחרים, וכתוצאה מכך ימקם את האתר במיקום גבוה מזה של המתחרים.

     

     


     

    יתרונות אופטימיזציה במנועי חיפוש - SEO

     

     - תהליך האופטימיזציה עיקרי אורך פרק זמן קצר, ובהמשך דורש תחזוקה מינורית

     

     - הכנת האתר על פי קריטריונים לפיהם מנועי חיפוש מדרגים את האתרים בתוצאות חיפוש, מאפשר זרימת גולשים חינמי אל האתר.

     

     - תקופה ארוכה אחרי האופטימיזציה אתר אינטרנט יפעל בצורה טובה וכמובן יביא תוצאות טובות

     

     - האופטימיזציה בלתי הפיכה ולא תלוייה בגורמים חיצוניים

     
     - האופטימיזציה מאפשרת הארכת  זנב (ניתן להוסיף ביטוים רבים לתוכן של האתר כדי ליהנות מהתאמה לגולשים עם מילות חיפוש שונות . לדוגמא: אתר עם זנב ארוך יעלה בתוצאות החיפוש לא רק עבור "צימרים", אלא גם עבור "צימרים בצפון עם בריכה")

     

     

     

    חסרונות אופטימיזציה במנועי חיפוש - SEO

     

     - האופטימיזציה פחות חזקה מהשגת לינקים.

     

     - תהליך האופטימיזציה הינו  איטי יותר ותוצאות איטיות יותר