Spilo

בניית אתרים

קידום אתרים
  • קידום אתרים, אופטימיזציה
  • בחירת מילות מפתח
  • קידום אתרים בגוגל
  • בחירת דומיין
  • בניית אתרים
  • בניית קישורים
  • בניית תוכן
  • מה לא לעשות בקידום
  • פרסום באינטרנט
  • שיווק באינטרנט
  • דרושים
  • שימושון
  • צור קשר

     בניית אתרים
     
    כיום חברות רבות עוסקות בתחום בניית אתרים איכותיים, שמשלבות עם מגוון שירותים אחרים כגון: קידום אתרים, פרסום באינטרנט, שיווק באינטרנט וכו’. לחברות מסוג זה יתרונות רבים בעצם מתן כל הפתרונות לתחום האינטרנט תחת קורת גג אחד. בניית אתרים מלחתחילה צריכה להתנהל תחת חוקי קידום אתרים. תהליך כזה יאפשר קידום האתר במנועי חיפוש ללא תקלות.
     

    אתר האינטרנט הוא "חלון הראווה" של העסק, שיקבע את גורל המפגש הראשון עם הלקוח הפונציאלי: האם הוא יתרשם וישאר באתר או שיתאכזב ומייד יצא מהאתר.כל אתר, בין אם מדובר באתר מסחרי, תדמיתי או אישי, מטרתו העיקרית – הבאת גולשים שיבקרו בו ושגם ישארו להמשך חיפוש מידע בגינו מלחתחילה הגיעו אליו. לכן בשלב בניית אתרים משקל רב בין להצלחה,ביכולת למשוך גולשים ויכולת להשאיר אותם באתר.

     

    שלב ראשון בתהליך בניית אתרים -חשוב לבנות אתרים בצורה נכונה העונה לדרישות מנועי חיפוש.כאמור  קיימים כיום חברות בניית אתרים רבים אשר לקוחים בחשבון את כל הפאראמטרים של קידום. 

    שלב שני בתהליך בניית אתרים  - יש לגרום לגולשים להגיע לאתר.  כיצד ימצאו אותנו בין מיליוני האתרים הנמצאים ברשת? התשובות לשאלות אלו היא  קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש, שבהם מתבצעת הפעילות העיקרית בחיפוש אחר אתרים ומידע. החיפוש העיקרי כיום נעשה בגוגל, לכן יש להתמקד בשלב ראשון בקידום בגוגל.

     

    על מנת להגיע אל ראש תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, לא מספיק בניית אתרים מרשים ויפה. היום מנועי החיפוש בוחנים כל אתר בקפידה באמצעות אלגוריתם החיפוש (המורכב ממאות נתונים), על מנת להחליט את מי להציג בדף הראשון של תוצאות החיפוש ואת מי לשים בדפים שאליהם אף גולש לא יגיע.

    קידום אתרים שנעשה בידיים בלתי מקצועיות עשוי לגרום לאתר נזק בלתי הפיך בעוד שקידום אתרים מקצועי יכול להקפיץ אותו אל ראש תוצאות החיפוש. מקצועיות מתחילה משלב בניית אתרים.

     
     
     
    קוד בשלב בניית אתרים  

     

    חלק חשוב בקידום אתרים הינו  - בניה נכונה של קוד בשלב בניית אתרים . כתיבת קוד צריכה להיות מבוססת על פי כללי הקידום שבסופו של דבר משפיע על מיקום האתר במנועי החיפוש. קריטי בהחלט לבנות אתרים לפי קוד תכנות אופטימלי עבור מנועי החיפוש. בנייה וקידום אתרים מצד אחד הם תחומים שקשורים אבל מצד שני יכולים להיות מנוגדי אינטרסים. מומלץ להתייעץ עם מקדם אתרים מומחה לפני שמתחילים את שלב בניית אתרים. במידה ואתר כבר בנויי נדרש להתאים את הקוד לכללי הקידום בשביל להיות מקודם במנועי החיפוש.

     

     

    מבנה  והיררכיה בבניית האתר

     

    לרוב האתרים יש מבנה והיררכיה מסוימת, שמתחילה מדף הבית ומסתעפת לדפים פנימיים. כך נוצרת מעין פירמידה המתחילה בדף הבית ונגמרת בדף הפנימי ביותר של האתר. חשוב להבין שככל שדף של אתר קרוב יותר לדף הבית, כך החשיבות של דף זה עולה. מבנה טוב עבור קידום אתרים הוא כאשר דף הבית מקושר ישירות לדפים החשובים ביותר באתר, והדפים הללו מקשרים לדפים חשובים פחות, וכן הלאה. לעומת זאת מבנה לא טוב הוא אם דף הבית מקשר ל-300 דפים פנימיים באתר.

     

     

    אופטימיזציית קוד

     

    בעת ביצוע אופטימיזציית קוד בדף מסויים, חשוב מאוד  להתמקד במספר מועט  של מילות חיפוש, בדרך כלל עדיף לא יותר משני ביטויים. כאשר מנסים לקדם יותר מידי ביטויים, הדבר יכול לגרום לתופעה הפוכה של אופטימיזציית יתר.

    אופטימיזציית קוד, משמעו מיקום של מילות מפתח מרכזיות במיקומים אסטרטגיים בקוד הדף. להלן רשימה לפיו כדאי למקם את מילות המפתח :
    כותרת הדף - (Title) זהו המקום החשוב ביותר למילות המפתח העיקריות, חשוב שלכל דף יהיה Title ייחודי משלו (בלי כפילויות) 
    כותרות משנה - שימוש בכותרת H1 פעם אחת בראש הדף, שימוש בכותרת H2 לאורך הדף

    הדגשות - הדגשת בכל אחת מהדרכים לפחות פעם אחת , הדגשת Bolt  היא היעילה ביותר

    קישורים - חושב שהקישורים היוצאים יהיו לאתרים בתחומים משיקים, קישורים נכנסים צריכים להיות מביטויים אותם מקדמים בצורה טקסט הקישור, בקישור גרפי (תמונה) -  חובה לשים תג Alt .

    טקסט הדף - חשוב לשים דגש על צפיפות, סדר, סמיכות ומיקום, לפחות מאה מילים בדף, לעדכן כל הזמן - אפילו שינויים קטנים

    תגי מטה - גוגל משתמש בתג description לתיאור האתר בתוצאות החיפוש כאשר מונח החיפש מופיע בתיאור האתר.

     

    אופטימיזציית קוד הינו שלב עיקרי בתהליך קידום אתרים.